Godt i gang med nettsiden

01.11.2019

Det er gøy og endelig være i gang med denne hjemmesiden :-) Jeg har lenge tenkt på at jeg vil dele mine erfaringer om assistert befruktning i utlandet, så jeg startet faktisk med å skrive ned en del helt fra starten. Det har gjort det enklere å komme på alt som jeg synes er viktig.

Det er også gøy og se at det allerede er mange som har vært inne og besøkt nettsiden uten at jeg har gjort noe for å publisere den. Jeg venter med å dele den på mine egne sosiale medier til jeg selv har blitt gravid. Poenget med siden er ikke å vise alle jeg kjenner hva jeg har vært i gjennom og hva jeg har gjort. Det viktigste er at du som trenger siden klarer å finne den. Jeg kommer til å dele den på egne kanaler senere, men det er kun for at den skal få så mange klikk at det blir enklere å finne den via google søk. 

Du må bare spørre meg om det er noe du lurer på av det du har lest. Gå på Kontakt for å sende meg en mail, så skal jeg svare så godt jeg kan :-) 

Jeg håper at du har fått god hjelp gjennom siden og kanskje sitter igjen med flere svar enn spørsmål etter å ha lest deg gjennom temaene :-) 

 God helg! :-) 

Anne Berit - Storkemamma !

Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang