Velkommen til hjemmesiden min

10.10.2019

Hei, og velkommen til hjemmesiden min - Storkemamma.

Som jeg skriver på flere av siden på denne nettsiden, så har jeg opprettet nettsiden for å kunne dele min kunnskap rundt temaet assistert befruktning i utlandet. Når jeg startet prosessen for over to år siden, fant jeg svært lite informasjon, og jeg synes faktisk at det var litt vanskelig å finne ut av ting. Etter hvert som at jeg ble tryggere på det meste, bestemte jeg meg for å begynne å skrive ned en del ting som jeg eventuelt kunne legge ut som informasjon til de som kom etter meg.

Det har seg slik at jeg fortsatt er i en prosess hvor jeg prøver å bli gravid. Etter 8 insemineringer uten å ha blitt gravid, har jeg startet på med IVF- behandling, altså prøverør. Jeg er i den situasjonen at jeg produserer lite egg, så for å øke sjansen for å bli gravid, er IVF et bedre og sikrere alternativ. 

Det har vært en lang og slitsom prosess, og etter å ha levd i en modus i 14- dagerssyklus i snart 1 1/2 år, har jeg bestemt meg for å ta en liten pause. Kroppen trenger det, og jeg har behov for å gjøre og tenke på noe annet. Derfor så starter jeg opp igjen med behandling over nyttår. 

Nettsiden er ikke ferdig enda, og det blir den heller ikke før jeg har det lille barnet mitt liggende på brystet mitt for første gang. Jeg har ikke kommet så langt at jeg har startet å skrive om IVF enda, men det kommer også :-)

Jeg håper du liker siden min, og det er bare å ta kontakt om det skal være noen spørsmål som du lurer på. Har du tilbakemeldinger på nettsiden min, takker jeg også for det :-) 

Anne Berit - Storkemamma 

Her kommer det blogginnlegg

Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang